Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.10.2008 13:36 - Един от всички - 4
Автор: lightone1 Категория: Други   
Прочетен: 1435 Коментари: 0 Гласове:
0



Аз съм  един от всички.Един от  всички онези, които си мислеха, че да имаш блог е лесно и приятно нещо.Виж, че е приятно спор няма, но не така бе с леснината.Когато започнах имах голям ентусиазъм да се впусна в новото поприще на графоманията.Бях изключително луднал да се ровя из блоговете.Е, с времето този ентусиазъм охладня.С времето се появиха  други приоритети.Времето да бъдеш „в крак” с модата се оказа много времоемко и непосилно за моите слаби(все още) способности. Но желанието ми да поддържам блог не бе изгаснало.Сега аз се завръщам като един от всички онези, които са се докоснали до магията на блоговете и не могат да се откажат.Блогът ми „умря” единствено, защото нямах материалната база(под формата на собствен компютър) да го поддържам.Но това вече е в миналото и аз отново съм тук с неохладен ентусиазъм да дам и аз нещо на блогсферата.Но все пак вече съм с едно наум. Никога повече няма да се рея в облаците, смятайки че мога да бъда редовен блогър и че лесно ще го управлявам.Все пак не смятам, че блогът е безсмислено губене на време.Искам да бъда един от всички онези, които знаят как ди осмислят времето си тук.Един от всички с блог за всички и всичко.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lightone1
Категория: Други
Прочетен: 248290
Постинги: 76
Коментари: 303
Гласове: 3018
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930